angelicadenanglalika

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica Andrén - 16 augusti 2011 14:17

Ligger i soffan med huvudvärk :( Ska vila lite o sen sätta igång med lite fix o trix :) O jag känner hur äpplekakan luktar så den blir det att hugga in på sen ;) Jag återkommer mer senare :)

 
Av Angelica Andrén - 15 augusti 2011 22:30

...det blev nu.. haha men håller på åh testar och grejar lite med allt och det tar ju tid att få bloggen fin så ha tålamod.. aaaah ja vet inte värst snygg just nu då haha   

Av Angelica Andrén - 15 augusti 2011 21:30

..jag ska försöka bättra mig!


Thilde och Thea som verkligen gjort uppror gällande allt nytt med att vara hos sin mamma varannan vecka, har blivit så mycket bättre, iaf här. Och är väl som jag förstått på väg åt rätt håll även hos mamman!

Vi följer nu exakt samma rutiner (om hon nu inte ljuger då vill säga, vilket vi inte får hoppas för barnen skull) vid läggning, tvätta sig, ny blöja, pyjamas, borsta tänder och hår, ger flaskan, säger godnatt, syns imorgon.... Och det funkar *peppar åeppar ta i trä*

Underbart! Och jag hoppas det håller i sig!


Sen denna överenergi dom små liven har funderar jag på att sälja billigt på blocket, det är sån fart från morgon till kväll så man blir helt slut. Eller jag som mamma alla fall, barnen hade nog kunnat köra på dygn efter dygn   


Jag var hos läkare angående min stress/humör oså, och inga mediciner här inte utan jag får glatt gå till beteendeteraput och försöka få rätsida på allt. Håll tummarna för att h*n har några magiska ord som får mig att må W O W på en gång för jag orkar faktiskt inte snart, orkar inte må som jag gör, orkar inte ha ångest över all obefogad skit barnen och Jerry får. Men allt är psykiskt säger dom ju så medicin hjälper inte. Och diagnosen adhd tyckte inte läkaren jag var hos sist skulle vara så kul att få. Naee det kanske inte jag heller skulle tycka men jag känner ju att nått är "fel" liksom! (ville göra test men fick inte) Aja..

Återkommer om det när jag varit hos terputen!


Det finns så mycket jag bara vill kräkas ur mig men som jag inte vill bjuda riktigt alla på så jag skiter it.....


Lilleman blev fem månader igår, HALLÅ??? Var tar tiden vägen? Han är så duktig min lille kille, vänder sig från både mage och rygg, har han iofs gjort i ca en månad men ändå   Han tar sig fram, inte kryper men han har sitt sätt alla fall  

Imorgon blir det BVC för herrn, vikt, längd och vaccin tror jag också det va, det sistnämnda är väl inte så skoj men.  


Hihi han fick smaka mosad potatis och smör förut och ojojoj det var en riktig höjdare, bättre än gröten haha barn är ju så underbart söta när dom smakar nya saker   


Jag hör hur Jerry håller på i köket där nere, nu fick jag lite ångest att jag inte tattde utan smet hit istället, men äch det kommer finnas disk imorrn me så jag tar väl den då  


Ja men nu har ja skrivit lite alla fall, och jag lovar skriva imorrn med, om jag kommer ihåg/hinner/orkar och allt de där  


PUSS! 


  






Av Angelica Andrén - 9 augusti 2011 09:54

Uj så dålig uppdatering i know men ska försöka sätta mig någon dag snart o skriva lite :)

 

Presentation


Angelica!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards