angelicadenanglalika

Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelica Andrén - 28 oktober 2011 22:38

Några bilder från när vi var i lekparken för några dagar sen, oj typ en vecka :/ bättre sent än aldrig ;) Vi käkade på Burger king förut, eller rättare sagt i bilen. Sen åkte vi till Pasi o Carro o drack kaffe o myste med deras Moa-en mini(stor)gris :) haha så jäkla häftig asso. Dock försökte hon hugga mig när jag skulle gosa haha. . Wilma tyckte det var skitkul att mata henne med pommes men aningens rädd samtidigt :) Nu sover både hon o Lilleman sen ett väg tillbaka. Jerry åkte precis iväg för att hjälpa John med bilen som Pajat så får la se när han kommer hem ;) Själv ligger jag i sängen o ska väl slöglo på tv innan jag somnar. God natt :)

 
Av Angelica Andrén - 28 oktober 2011 14:26

Jag skrev ett meddelande till Millan idag på morronen! Ta med egna ytterkläder och så till barnen, lämna våra på dagis då vi ska passa på att tvätta dom i helgen! Plus att jag tycker hon kan använda sina grejer och inte våra. Visst det är barnens men jag anser att hon är en jävla idiot och tycker inte jag behöver gynna henne ett jävla skit! Och det är hennes helg, alltså hennes ansvar att barnen har väderanpassade kläder, right? Iaf.. Tror ni hon lämnade våra saker? Nix! Vilken tur vi frågade då för hon själv hörde ju inte av sig. Så jag tvingade henne att vända, vilken otur att hon inte kommit hem redan och tvingats åka fram och tillbaka igen. Då hade jag skrattat!

Men jag fattar inte, hon är 24 år!! Och då undrar jag om hon skiter i vad vi säger, eller om hon nu glömde som hon nsjälv sa? Jaja alltid äre nått och jag är fruktansvärt jävla trött på henne!


Jerry och Wilma är och tvättar jobb bilen, Texas sover (tror jag) så det är tyst och lugnt  


Får se vad vi hittar på idag då?


Vad ska ni göra????? 

Av Angelica Andrén - 28 oktober 2011 08:12

Vilken fining va? ;) Älskade gosunge <3 Thilde o Thea åker till Millan idag. Dom är nu lämnade på dagis o Wilma är i skolan. Får se vad jag o Texas hittar på idag. Just nu kollar vi tv iaf :) Jag saknar en säng sjukt mycket, bara kunna lägga sig o mysa. MEN!!! Snart så ;) om en månad. Då blire mys :D Nehe göra lite sysslor kanske. Hej hej :)

 
Av Angelica Andrén - 27 oktober 2011 18:10

Wilma ville jag skulle ta kort så här kommer dom :) Nu är hon duktig o ska byta blöja haha men upptäckte att det var bajs o sa blä o lät jerry ta över ;) haha men sätta ny blöja fixar hon :) med lite hjälp ;)

 
Av Angelica Andrén - 26 oktober 2011 10:00

Kollade runt lite på nätet igår och hittade denna som jag bara kände att jag ville ha för den passade så bra     Den ska finnas någonstans i nya lägenheten!


Var på hälsokoll med Wilma idag, 21kg och 121cm och allt var bra!   Wilma ville mäta och väga mig och det fick hon såklart 49kg och 164cm. Jag har alltså gått upp två kilo sen sist jag vägde mig. Jaja!


Jag hittade himla mycket inspiraton igår, kommer bli så snyggt sen när JAG gjort iordning i nya lägenheten  


Nu ska jag ta mig lite mer kaffe och ett bloss på det!


Ha en underbar dag! 

Av Angelica Andrén - 25 oktober 2011 19:41

Det bästa med dagen - FÅTT LÄGENHET!!!!!!!!!!!!   Så första december bär det av!   


Sämsta med dagen - Kaffebryggaren spottade vatten på mig så jag fick bränmärke på axeln/ryggen!  


Var iväg och köpte vinterstövlar åt barnen förut! Köpte ett par kängor till Willi också, sååå himla snygga!         Vad tycks??


Själv tänkte jag införskaffa mig ett par sånna hära  Tyckte faktiskt dom var rätt snygga  


Det är som det är mellan mig och Jerry nu, inte på topp om man säger så. Jag bara önskar han kunde förastå och acceptar vissa saker. Det hade varit lättare då, mycket lättare!! Vi får se hur allt slutar!


Ne nu ska jag kika runt på nätet efter snygga saker till nya lägenheten  


Hadet!    


Av Angelica Andrén - 25 oktober 2011 09:47

 
Av Angelica Andrén - 24 oktober 2011 22:43

idag är en fucking jävla skitdag.................... 

Presentation


Angelica!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards