angelicadenanglalika

Alla inlägg under november 2011

Av Angelica Andrén - 30 november 2011 18:50

WILMA O JERRY PRATAR: W-det var ett kuddrum med kuddar i o jag slog mig. J-ja ja men överlever man så dör man inte! Fasiken vad jag skratta :-D Btw så FLYTTAR VI IMORGON :-D :-D :-D :-D :-D

 
Av Angelica Andrén - 29 november 2011 21:51

Lilla tokungens första tand känns nu lite. . Det förklarar hans sura humör ;-) Som jag längtar tills den kikar upp ordentligt, det är ju bara för jäkla gulligt :-D <3 Nu intar jag sängen o hoppas på något bra på tv! God natt!

 
Av Angelica Andrén - 29 november 2011 14:53

Wilma är bra underbar <3 fina fina hjärtat! Mammas älsk! <3

 
Av Angelica Andrén - 29 november 2011 10:47

Texas kollar på meckar micke ;-) eller nu får jag nog skriva kollade :-P arg är han o sitter o sparkar i golvet. Han är så duktig Lilleman, ställer sig upp mot soffan med bara aningens yttepytte hjälp :-D han är överallt o sladdar är en stor favorit ;-) kryper under möbler o försöker sätta sig upp vilket resulterar i en skitsur unge då han inte får plats :-P hehe! Imorgon förhoppningsvis får vi nyckeln till lägenheten o jag dör av längtan. . . :-D :-D :-D Nu blir det lite mys innan lille herrn ska ha lunch o sova middag :-) <3

 
Av Angelica Andrén - 28 november 2011 12:11

Finingar <3

 
Av Angelica Andrén - 28 november 2011 09:00

Mira har hemmadag idag som alltid på måndag o fredag. Härligt att få ha lite egentid med skitungen :-) <3 Jag för övrigt hatar mig själv för att jag ALDRIG har koll på nånting :-S Jerry skulle visst ha skrivit över dagar till mig men jag fick visst den lappen i maj vilket jag inte hade koll på nu så blev lite mindre föräldrapenning nu då :@ attans jävla skit! Men förhoppningsvis kunde dom så fort dom fått in lappen betala ut resterande belopp. Det hoppas jag på! Så prio ett på "att göra listan" idag är att besöka försäkringskassan! Nu får det nog bli lite kaffe!

 
Av Angelica Andrén - 27 november 2011 17:08

Så var de full fart igen <3 Jag behöver väl kanske inte säga att jag längtar ihjäl mig tills vi flyttar o får lite yta att vara på. Jag kräks på dessa 44kvm o om mamma vill ha besök sen får hon nog muta mig riktigt bra för att jag ska sätta foten här mer :-P haha Jerry är o hämtar Wilma som blev kvar o lekte med Malin. O på vägen hem köper han middag-Pizza (eller pippa som Mira säger:-P) igår var vi hos en vän till Jerry o Wilma blev nog lite kär i en av deras ungar då det första hon sa när hon vakna var att hon ville dit o leka igen :-D

 
Av Angelica Andrén - 27 november 2011 16:54

Adventslunch hos jompan o jolas! TREVLIGT VÄRRE :-D

 

Presentation


Angelica!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards