angelicadenanglalika

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica Andrén - 30 september 2011 19:07

Lilleman är så trött men vänder och vrider sig som en lite mask i sängen och trasslar bort nappen och skriker galet. Snuttungen då.. Nu fick han lite välling och är för tillfället tyst  


Jerry och Wilma stressa iväg för att parkera Chevan vid garaget. Folk klaga på att bilen stod så länge och tog för mycket plats, snacka om att ha lite o göra, sitta och räkna dagar o hålla koll i fönstret liksom. Suck!


Wilma fick äta middag lite fort innan hon och Jerry drog, så vi får micra maten sen, åh så gott haha potatis och lax och kall sås. Visst låter det smarr!! Aa om man hade ätit dirr och sluppit micra pot.en men men   


Kvällen/natten består av bak, bak, bak!!!   



Av Angelica Andrén - 30 september 2011 12:14

Nice att jag och Thilde äter lika mycket, haha! En halv pizza var liksom  


Idag på fm städade jag lite. Träffade Erika på en kaffe och lite skitsnack. Hon åker till TAJLANDET   imorrn, ingen avis jag lovar! Har haft möte också. 


Nu sitter jag här och väntar på att Willi och Jerry ska komma hem. Och när lillemannen vaknar ska vi väl åka och handla lite tills imorrn, det ska ju bakas och fixas inför dopet!  

Ute i sista minuten? Nee aldrig haha!


Thilde och Thea åker till sin mamma idag. Ska bli skönt att hinna med att bara vara med Wilma lite ikväll, imorrnkväll, och nästan hela söndagen. Hon behöver det, och jag också    


Nehepp, sätta på lite kaffe kanske!


HejS!

Av Angelica Andrén - 29 september 2011 18:02

Satt o kolla igenom kort på telefonen o hitta detta, här är texas 1 dag o vi hade i stort sätt precis kommit hem från bb :) <3 Jag blir helt ärligt sugen på en till ;) haha! För övrigt fick mamma ingen ny vagn, eller några pengar tillbaka-Idiotet! Tydligen var alla vagnar så. Väldigt konstigt! Snart kommer älsk hem med Thilde o Thea o PIZZA :) :)

 
Av Angelica Andrén - 29 september 2011 17:19

...som vi köpte idag på Babyproffsen var SNE!!! Den drog inte eller nått men man såg verkligen hur sne den var. Fan så jävla förbannad jag blev. Så Jerry och mamma är på väg dit nu och ska byta/ha pengarna tillbaka!!  


Köpte även en badstol till Texas. Han bara älskar den, älskar att bada! Så himla skoj att se lilleman så upp i varv av lite vatten som stänker i ansiktet när han slår med händerna i vattnet   


Det blir pizza till middag idag då jag bara inte orkar laga mat. Man är faktiskt inte så sugen på att ställa sig i kokvrån och laga middag till 6pers. Man får ju liksom gå in, och sen backa ut.. Typ..    

Av Angelica Andrén - 29 september 2011 17:19

...som vi köpte idag på Babyproffsen var SNE!!! Den drog inte eller nått men man såg verkligen hur sne den var. Fan så jävla förbannad jag blev. Så Jerry och mamma är på väg dit nu och ska byta/ha pengarna tillbaka!!  


Köpte även en badstol till Texas. Han bara älskar den, älskar att bada! Så himla skoj att se lilleman så upp i varv av lite vatten som stänker i ansiktet när han slår med händerna i vattnet   


Det blir pizza till middag idag då jag bara inte orkar laga mat. Man är faktiskt inte så sugen på att ställa sig i kokvrån och laga middag till 6pers. Man får ju liksom gå in, och sen backa ut.. Typ..    

Av Angelica Andrén - 29 september 2011 11:36

Jag har vikt lite kläder nu på fm, men det finns massor kvar och jag vet inte riktigt hur fan vi ska få plats med allt  


Tog mig även en tripp till apoteket för inköp av rumpsalva till Lilleman, han är såååå himla röd stackarn. Och hård i magen som bara den, det hjälper inte med katrinplommon heller, och nu grinar stackarn illa när han får in en sked med katrinplommon   


Vill införskaffa mig ett par nya skor, sånt är skoj - shoppaaaaa   Och även lite annat smått gott som jag "behöver" haha...


ÅH jag har hittat så fina skor till Wilma som jag bara SKA köpa! Det var kärlek vid första ögonkastet. Jag köpte dom inte då för hon har ju skor, MEN jag kan bara inte glömma dom     


Jag bara vill ge han  hahahahaha


Bye!

Av Angelica Andrén - 29 september 2011 07:19

Ligger o myser med Wilma framför barnkanalen

 
Av Angelica Andrén - 28 september 2011 20:40

Väldigt sugen på att klicka hem denna   Tycker den är mycket fin, liten och smidig! OCH den kostar bara 795 kr. Vilket klipp, right?  


 

En BOZZ BMX 2011! Vad tycker ni?


Får diskutera saken med karln  



Barnen sover sen en stund tillbaka, läggningen med Thilde och Thea fungerar fortfarande bra!


Och Wilma som delar dum med dom är superduperduktig när hon smyger in och går och lägger sig, älskade unge!  


Herrn är iväg och handlar lite, så blir väl att bara mysa och tat lugnt när han kommer hem, somna tidigt så man orkar packa upp alla säckar och diverse saker imorrn, suck! Men nu är det bara lite småplock kvar i huset som borde bli klart imorrn, sen kan fanskapet till hyresvärd dra åt helvete rent ut sagt.


Kram!

Presentation


Angelica!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards