angelicadenanglalika

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Angelica Andrén - 4 oktober 2011 19:07

Vilka jävla idioter det finns alltså! Jag blir så förbannad! Lämna mig ifred! Sluta ring, sluta vända allt, sluta kräva en massa! LÅT MIG VARAAAAA!!!!!!!!!!!!!


Alla små barnen sover nu, efter mycket om och men, Thilde och Thea (mest Thilde) hade en "våga vägra sova!!!!!!!!"´-kväll! Icke roligt! Thea den lilla drygisen vägrade ge nattpuss, drog täcket över huvudet istället hahaha söting!


Jag och Texas drog till Pia på förmiddagen, drack kaffe och snacka lite skit, mycket trevligt!    Och jag fick se en liten skymt av sötungen Julina också   Hon sov i stort sätt hela tiden vi var där. Hon vaknade när Pia gjorde ett ärende hos hyresvärden och var så glad när jag tog upp henne, tills......... Hon fatta att det inte var mamma haha då  byttes leendet ut mot en mun som ett upp och nervänt U  

  

Irriterad på ToTs mamma är jag, hon skulle hämtat Thea på dagis idag, gjorde hon det - nix!!! Hon hade inte råd. Hallå!!!!! Prioritera för helvete!!!!!!

 

Kvällen blir lugn, tv i vanlig ordning   

Av Angelica Andrén - 4 oktober 2011 08:11

morron!


Fy på mig som bara ligger kvar i sängen in i det sista, det är nog en sjukdom många har  


Ner till tvättstugan, klä på tre något vägrande barn kläder, tjata hål i huvudet på Wilma för att hon skulle få på sig kläder och lyssna på den argaste lilla bebisen som fick sitta i stolen under tiden. Men nu är dagis/skol-barn på väg och jag och Texas ska åka ner till tvättstugan så det blir klart!


Annars inga planer för denna dag! 

Presentation


Angelica!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards